JKP RADLJE OB DRAVI - AKTUALNOJKP Radlje ob Dravi d.o.o.

CERTIFIKATA STANDARDA KAKOVOSTI ISO 9001-2008
Partnerji pri projektu Komunalna čistilna naprava Ožbalt.

Zadovoljstvo uporabnikov storitev - anketa 2015


Spoštovani uporabniki naših storitev,

v skladu s politiko kakovosti našega podjetja in certifikata odličnosti ISO 9001, ki smo ga v našem podjetju pridobili v letu 2008, je glavno vodilo našega delovanja zadovoljstvo naših uporabnikov s storitvami, ki jih opravljamo za njih. Kvalitetna oskrba z zdravo pitno vodo, učinkovito in okolju prijazno ravnanje z odpadki ter odpadnimi vodami, vzdrževanje cest in drugih javnih površin, prijazni in uslužni delavci našega podjetja in še niz drugih aktivnosti, ki jih izvajamo v našem podjetju, so zelo pomembne za zagotavljanje zdravih življenjskih pogojev za prijetno bivanje v našem okolju.

Ugotavljanje kazalcev zadovoljstva naših uporabnikov je zato za naše podjetje izredno pomembno, saj nas tako vaše ocene naših storitev kot tudi opozorila in predlogi, kje lahko svoje aktivnosti in storitve še izboljšamo oziroma jih celo nadgradimo, še bolj intenzivno usmerjajo v dvigovanje kakovosti našega delovanja in storitev, ki vam jih nudimo.

V letošnji anketi zadovoljstva naših uporabnikov, ki smo jo izvedli v med 10. in 30. marcem, smo k sodelovanju povabili 5.090 gospodinjstev v vseh petih občinah, z odgovori pa se jih je odzvalo 95 oziroma malo manj kot 2%. Želeli bi si, da bi se tovrstnih anket v prihodnje udeležilo čim več ljudi, ki bi skozi anketne liste izrazili svoje zadovoljstvo (lahko tudi obratno) ali pa predlagali ali kako drugače opozorili na stvari, ki jih pri izvajanju naših dejavnostih odobravate ali pa vas motijo. Sistem kakovosti lahko namreč najbolj gradimo in izboljšujemo s skupnim sodelovanjem. Rezultate letošnje pomladanske ankete si lahko ogledate na naši spletni strani, vsem, ki ste si vzeli čas in anketne lističe izpolnili ter nam jih posredovali, pa se za vaše sodelovanje iskreno zahvaljujemo.

Anketa zadovoljstva uporabnikov je pokazala, da se vaše zadovoljstvo z našimi storitvami v primerjavi s prejšnjimi leti povečuje. To nas veseli, saj se zavedamo, da se z ukrepi, ki jih izvajamo v našem podjetju, nahajamo na pravi poti. Seveda pa nas ti rezultati ne smejo uspavati, zato bomo nivo vašega zadovoljstva z našim delom in storitvami spremljali skozi vse leto. Že konec aprila bomo na naši spletni strani odprli aplikacijo »Povej, kje je problem«, kjer boste lahko 24 ur dnevno sporočali in opozarjali na težaveter podajali vaša stališča in predloge. Nadaljevali bomo tudi z anketo zadovoljstva, ki jo bomo ponovili še v jesenskem obdobju. Podjetje je s ciljem povečanja kvalitete svojih storitev pričelo tudi s postopkom pridobivanja certifikata okoljske odličnosti ISO 14001, tako da nam bo tudi stalen stik z vami pomagal do tega cilja.

V skladu s poslovnim načrtom podjetja za leto 2015 bomo v drugi polovici letošnjega leta v obratovanje prevzeli novozgrajeno kanalizacijsko omrežje z najsodobnejšimi čistilnimi napravami na Muti in v Radljah ob Dravi. Projekt izgradnje je sofinancirala Evropska komisija v okviru Operativnega programa okoljske in prometne infrastrukture v obdobju 2007-2013. Vključitev sistema čiščenja odpadnih voda, ki bo še dodatno zaščitil zeleno okolje Dravske doline, Pohorja in Kozjaka, predstavlja za vse nas velik izziv, prepričani pa smo, da so bila evropska sredstva koristno, predvsem pa gospodarno naložena v nove, sodobne okoljske infrastrukturne objekte.

Zavedati se namreč moramo da sta naša skupna naloga, pa tudi dolžnost, da vsem prebivalcem zagotavljamo prijetne in zdrave pogoje za življenje, našim zanamcem pa zapustimo čisto in neokrnjeno življenjsko in naravno okolje. To pa je tudi glavno poslanstvo našega podjetja.
Z odličnim spoštovanjem,

mag. Gregor Ficko, univ.dipl.inž.grad.
Direktor JKP Radlje ob Dravi

rezultati analize zadovoljstva uporabnikov 2015.pdf

 

zadovoljstvo_uporabnikov_storitev_anketa_2015